Forum: Åpent forum

Gratulerer Gulen kommune med opning av Brandangersundbrua

Dette har vi venta på lenge. Ein stor dag for heile Gulen.
Opning av Brandangersundbru

Brandangersundet bru er på plass - Gratulerer

Grytidleg om morgonen den 3. september 2010, starta den meir enn 200 meter lange Brandangersundet bru ferda frå Sløvåg til dei ferdiglaga brufesta. To gigantiske kranskip heldt brua mellom seg, og seig sakte mot Brandangersundet.

I strålande verforhold gjekk operasjonen etter planen, rundt middagstider var den enorme stålkonstruksjonen på plass.

Les meir i avisa Firda

Feirar samband med gratis tomt og SFO plass

Den første familien som vil flytte til Byrknes i Gulen kommunen får både gratis tomt og gratis SFO plass.

Les mer…

Ny kommuneblomst i Gulen

Gratulere med ny kommuneblomst. Valget av strandnelliken Armeria maritima er eit godt valg. Ein kjent og kjær blomst langs heile strandlina i Gulen.

Det er Sogn og Fjordane Fylkeskommune, KS og Det Norske Hageselskapet som har tildelt Armeria maritima som Gulen kommune sin kommuneblomst.

Kilde: Gulen kommune si nettsidde

Sang ved avslutningfesten for bygging av Eidsfjordvegen

Då Eidsfjordvegen var ferdigbygd i 1953 fra Dalsøyra til Eide, var det avslutningfest på Orkneset. I den anledning blei det dikta ein avslutningssang for veganlegget. Sangen finn du ved å klikke på leka nedanfor.

I sangen blir det retta stor takk til vegsjef Torp som slo i bordet og sa at vegen skulle gå gjennom Gulen. Det blir også tatt til orde for at det skal haldast ein verdig fest når vegen er ferdig frå Halsvik til Sognefjord. Er det nokon som veit om denne festen er halden?

Sang ved avslutning av Eidsfjordvegen

Vegoverlevering i Gulen 1953

Avisartikkel i avisa Sogn og Fjordane frå 14. desember 1953 om overleveringa av den nye vegen frå Dalsøyra til Eide. Artikkelen kan du lese her

Julestemning

Jeg har aldri likt reklame på TV.Men nå heter det Kjøp deg julestemning.Undrer på om reklamefolk vet hva de driver med.Eller er menneskene avhengig av å kjøpe gode følelser og stemning? Endrer kjøpte ting og stafasje innsiden—? Jeg undres hvert år,når jeg ser alle fulle handlekurver,støyende musikk og stressede mennesker……..Hvordan er det med Julefreden?

Artikkelsamling frå Sløvåg-eksplosjonen

Her finn du ei samling av artiklane Avisa Nordhordland har skrive om eksplosjonen i Sløvåg